ISUDB
Logo ISUDB

formare perfectionare paramedici
Descarcă din App Store
Descarcă din Google Play
difuzarea de mesaje pentru avertizarea și alarmarea populației în situații de urgență
fii pregatit platforma națională de pregătire pentru situații de urgență
logo descarcare app store
logo descarcare google play
ghid avizare - autorizare
Colegiul National de Afaceri Interne
Schengen
arson
Ziua Internationala pentru Reducerea Dezastrelor Naturale
DGA
Ghid DGA
Ghid Informare DGA
adobe reader Anumite documente de pe acest site necesita descarcarea Adobe Reader © pentru vizualizare.

SALVATOR DIN PASIUNE

și TU poți fi salvator în situații de urgență!


salvator din pasiune, voluntariat

Inspectoratul pentru Situații de Urgență "Basarab I" al județului Dâmbovița continuă campania de recrutare de noi candidați, pe o perioadă nedeterminată, în programul de voluntariat "Salvator din pasiune", fără limită de locuri.


Activitatea de voluntariat se va organiza și desfășura în conformitate cu prevederile Legii nr. 78 din 24 iunie 2014 privind reglementarea activității de voluntariat în România, cu modificările și completările ulterioare și cu Instrucțiunile privind organizarea și desfășurarea activității de voluntariat în cadrul Inspectoratelor pentru Situații de Urgență Județene / București Ilfov.

salvator din pasiune, voluntariat

Pentru informații privind documentele necesare pentru înscriere și condițiile de participare la programul de voluntariat, cei interesați se pot adresa plt.adj.șef Vlășceanu Georgică, responsabil cu activitatea voluntarilor la nivelul Inspectoratului pentru Situații de Urgență "Basarab I" Dâmbovița, tel. 0245611212, 0245611218, 0734335076, interior 27135.

În cadrul activității de recrutare și înscriere, candidatul trebuie să prezinte un dosar care să cuprindă următoarele documente:

  • cerere de înscriere;
  • certificat de cazier judiciar (doar pentru persoanele care au vârsta de peste 18 ani);
  • copie după actul de identitate;
  • aviz psihologic (nu adeverință) care va conține din partea psihologului clinician un profil psihologic cu recomandări la finalul evaluării sau din partea psihologului cu competență în apărare, ordine publică și siguranță națională cu precizarea apt sau inapt pentru activitățile în cadrul unui serviciu de urgență;
  • act doveditor al ultimelor studii absolvite sau în curs de desfășurare;
  • adeverință medicală cu mențiunea "apt pentru efort fizic" sau "apt pentru muncă", din care să reiasă, cumulativ, cel puțin două din următoarele criterii:
    • nu se află în evidență cu boli cronice;
    • apt pentru efort fizic de nivel mediu;
    • clinic sănătos.
    • Adeverința medicală necesară dosarului poate fi obținută de la medicul de familie (nu este necesară obținerea unei adeverințe de la un medic de medicină a muncii, dar aceasta poate fi acceptată).

  • acordul părinților/tutorelui legal, doar pentru persoanele care au vârsta sub 18 ani;
  • opis dosar.

Instrucţiuni privind organizarea şi desfăşurarea activităţii de voluntariat..

Dosarul cuprinzând documentele necesare va fi prezentat, de către candidat, personalului din cadrul Serviciului Resurse Umane desemnat să îndeplinească atribuțiile de verificare / primire a dosarelor, la sediul Inspectoratului pentru Situații de Urgență "Basarab I" Dâmbovița.

VĂ AȘTEPTĂM ALĂTURI DE NOI!

facebook salvator din pasiune


HOME

Proiect Viziune 2020 I
Program de audiente I.S.U. DB.
Inspector sef Inspector sef
Col. Păun Mihăiță
LUNI
10:00 - 12:00
Prim adjunct Prim-adjunct
Lt.col. Hantăr Alfred
MARTI
10:00 - 12:00
Adjunct Adjunct
Col. Dincă Cezar
MIERCURI
10:00 - 12:00
Purtator de cuvant Purtător de cuvânt
Col. Telea Eduard
0722743485
irp@isudb.ro
Program avizare-autorizare
LUNI, MIERCURI, JOI SI VINERI: 08:30 - 16:30
MARTI: 08:30 - 18:30
Nu se percep taxe pentru avizele si autorizatiile emise.
Documentatia tehnica in format electronic depusa in vederea obtinerii avizului/autorizatiei de securitate la incendiu poate fi:
  1. scanata, insotita doar de semnatura electronica a investitorului/beneficiarului;
  2. in format *.pdf sau alte formate, insotita de semnatura electronica a investitorului/beneficiarului si a factorilor care au contribuit la elaborarea documentatiei (proiectanti, verificatori de proiecte, experti tehnici etc.)
Documentatia tehnica in format electronic poate fi depusa la adresa: avizare.autorizare@isudb.ro
Buletine/Comunicate de presă

VINERI 07 August 2020:
[INCENDIILE DE VEGETAȚIE - un pericol pentru viață, bunuri și mediu]

MIERCURI 05 August 2020:
[Incendiu la o anexă și o casă din localitatea Mogoșani]

LUNI 03 August 2020:
[Actiuni de interventie si activitati preventive in perioada 27 iulie - 02 august 2020]

LUNI 03 August 2020:
[Avansari in grad si treceri in rezerva la ISU "Basarab I" Dambovita]

SÂMBATA 01 August 2020:
[Incendiu la un depozit de mase plastice, in localitatea Nucet]

Informatii Utile
Nu tremur la cutremur

Romania Sigura

13 Septembrie

28 Februarie