ISUDB
Logo

RSS Feed
formare perfectionare paramedici
difuzarea de mesaje pentru avertizarea și alarmarea populației în situații de urgență
fii pregatit platforma națională de pregătire pentru situații de urgență
logo descarcare app store
logo descarcare google play
ghid avizare - autorizare
PAAR
Colegiul National de Afaceri Interne
Schengen
arson
Ziua Internationala pentru Reducerea Dezastrelor Naturale
DGA
Ghid DGA
Ghid Informare DGA
adobe reader Anumite documente de pe acest site necesita descarcarea Adobe Reader © pentru vizualizare.

SALVATOR DIN PASIUNE

și TU poți fi salvator în situații de urgență!


salvator din pasiune, voluntariat

Inspectoratul pentru Situații de Urgență "Basarab I" al județului Dâmbovița continuă campania de recrutare de noi candidați, pe o perioadă nedeterminată, în programul de voluntariat "Salvator din pasiune", fără limită de locuri.


Activitatea de voluntariat se va organiza și desfășura în conformitate cu prevederile Legii nr. 78 din 24 iunie 2014 privind reglementarea activității de voluntariat în România, cu modificările și completările ulterioare și cu Instrucțiunile privind organizarea și desfășurarea activității de voluntariat în cadrul Inspectoratelor pentru Situații de Urgență Județene / București Ilfov.

salvator din pasiune, voluntariat

Pentru informații privind documentele necesare pentru înscriere și condițiile de participare la programul de voluntariat, cei interesați se pot adresa plt.adj.șef Vlășceanu Georgică, responsabil cu activitatea voluntarilor la nivelul Inspectoratului pentru Situații de Urgență "Basarab I" Dâmbovița, tel. 0245611212, 0245611218, 0734335076, interior 27135.

În cadrul activității de recrutare și înscriere, candidatul trebuie să prezinte un dosar care să cuprindă următoarele documente:

  • cerere de înscriere;
  • certificat de cazier judiciar (doar pentru persoanele care au vârsta de peste 18 ani);
  • copie după actul de identitate;
  • aviz psihologic (nu adeverință) care va conține din partea psihologului clinician un profil psihologic cu recomandări la finalul evaluării sau din partea psihologului cu competență în apărare, ordine publică și siguranță națională cu precizarea apt sau inapt pentru activitățile în cadrul unui serviciu de urgență;
  • act doveditor al ultimelor studii absolvite sau în curs de desfășurare;
  • adeverință medicală cu mențiunea "apt pentru efort fizic" sau "apt pentru muncă", din care să reiasă, cumulativ, cel puțin două din următoarele criterii:
    • nu se află în evidență cu boli cronice;
    • apt pentru efort fizic de nivel mediu;
    • clinic sănătos.
    • Adeverința medicală necesară dosarului poate fi obținută de la medicul de familie (nu este necesară obținerea unei adeverințe de la un medic de medicină a muncii, dar aceasta poate fi acceptată).

  • acordul părinților/tutorelui legal, doar pentru persoanele care au vârsta sub 18 ani;
  • opis dosar.

Instrucţiuni privind organizarea şi desfăşurarea activităţii de voluntariat..

Dosarul cuprinzând documentele necesare va fi prezentat, de către candidat, personalului din cadrul Serviciului Resurse Umane desemnat să îndeplinească atribuțiile de verificare / primire a dosarelor, la sediul Inspectoratului pentru Situații de Urgență "Basarab I" Dâmbovița.

VĂ AȘTEPTĂM ALĂTURI DE NOI!

facebook salvator din pasiune


HOME

Program de audiente I.S.U. DB.
Inspector sef Inspector sef LUNI
10:00 - 12:00
Prim adjunct Împuternicit Prim-adjunct inspector sef MARTI
10:00 - 12:00
Adjunct Adjunct inspector sef MIERCURI
10:00 - 12:00
Purtator de cuvant
Purtator de cuvant Lt.col. Eduard Telea 0722743485
irp@isudb.ro
Program avizare-autorizare
MARTI: 10.00 - 18.00
JOI: 08:00 - 16:00
Nu se percep taxe pentru avizele si autorizatiile emise.
Documentația tehnică în format electronic depusă în vederea obținerii avizului/autorizației de securitate la incendiu poate fi:
  1. scanată, însoțită doar de semnatura electronică a investitorului/beneficiarului;
  2. în format *.pdf sau alte formate, însoțită de semnătura electronică a investitorului/beneficiarului și a factorilor care au contribuit la elaborarea documentației (proiectanți, verificatori de proiecte, experți tehnici etc.)
Documentația tehnică în format electronic poate fi depusă la adresa: avizare.autorizare@isudb.ro
Informatii Utile
Nu tremur la cutremur

Romania Sigura

autocontrol locuinta

Reguli de pregatire, protectie, comportare si actiune in caz de cutremur

13 Septembrie

28 Februarie